Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.).
GWARANCJA.
Jeśli sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją producenta, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny. Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w określonych sytuacjach może przyspieszyć proces reklamacji).
Na baseny rozporowe, stelażowe, panelowe, pompy kartuszowe oraz piaskowe firmy Bestway gwarancji udziela autoryzowany serwis firmy Bestway.
Na baseny rozporowe, stelażowe, panelowe, pompy kartuszowe oraz piaskowe firmy Intex gwarancji udziela autoryzowany serwis firmy Intex.
W przypadku chęci skorzystania z serwisu firm Bestway i Intex proszę o kontakt z nami w celu udzieleniu instrukcji jak to zrobić. Reklamacja w powyższych serwisach przyspieszy znacząco termin rozpatrzenia gdyż reklamując u nas muszą Państwo odesłać do nas na reklamację produkt, reklamując w autoryzowanych serwisach Bestway i Intex najczęściej reklamujesz na podstawie zdjęć i do domu otrzymujesz reklamowany element. Reklamując u sprzedawcy wysyłasz produkt na reklamacje, my w twoim imieniu reklamujemy, do nas wysyłany jest reklamowanych produkt i dopiero wtedy my odsyłamy kupującemu reklamowany produkt.
Pozostałe produkty zakupione na naszej stronie podlegają gwarancji sprzedawcy. Gwarancji na wszystkie produkty udzielamy na rok czasu.
Składanie reklamacji:
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Przykładowy formularz:
formularz reklamacyjny.pdf
2. Spakowanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie reklamowanego produktu wraz kopią faktury zakupu lub paragonu. Nie trzeba odsyłać całości wystarczy tylko reklamowany element, jeśli reklamowany produkt jest na zasilanie proszę dołączyć również ładowarkę lub zasilacz.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Krzysztof Konieczny
ul. Księdza Henryka Głucha 15
43-140 Lędziny
Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.